Bellevue op Belvedere

24 april 2018 - Izola, Slovenië

Vandaag gaat onze rit naar (als het goed is) een camping met een fantastisch uitzicht. Het heet immers niet voor niets Camping Belvedere. De rit naar Isola gaat voorspoedig en al snel rijden we de camping voorbij. Gek, want er stond echt een groot bord! Bij de eerste de beste rotonde keren we om en rijden terug.

Nadat we zijn ingecheckt lopen we de camping op. Hmmmm.... is dit het? Een gedeelte is nog gesloten, er loopt een openbare weg doorheen, het sanitair zit achter een hek met een stomme zoemer... Toch vinden we een plekkie waar we zeezicht hebben. Er staat verder niemand en we besluiten de camper op de rand van de ene plek te zetten en de plek ernaast als een waslijn te gebruiken. Prima geregeld! Alleen die wasmachines hier houden zich niet aan de opgegeven tijd... en zo gaan Leon en Martijn alvast naar beneden voor het strandje en Maayke wacht tot de wasmachine klaar is.

Als de was hangt, blijkt de tippel naar beneden langer dan gedacht, maar wel leuk om te wandelen. Aan het strandje is het heerlijk. Die kleine kiezels zijn fantastisch om op te scheppen en ergens anders weer te dumpen. Klein geluk!

Mooi uitzicht onderweg naar beneden