Op doorreis... (Foto’s nog toe te voegen...)

18 juni 2018

In kleine etappes van ca 150 km per keer rijden we door het oosten van Frankrijk, we vermijden zoveel mogelijk de snelweg. Het voelt echt alsof we op de terugweg zijn. We worden aangesproken over ons gebronsde velletje, we zullen wel noordwaarts keren, tsja.. inderdaad ... het einde van onze reis komt langzaam maar zeker wel in zicht nu.

We proberen nog steeds kleine campings te vinden die iets unieks bieden, of een speciale ligging heeft, maar we worden minder kieskeurig als het gaat om onze overnachtingsplek op de camping. We hebben zelfs een keer een plek met WiFi verkozen boven een plek aan de rivier... hoewel de plek aan de rivier ook wel klein was :)

Onze route voert ons vanaf de doorreis camping op 16 juni naar de camping ‘Crotenots’ in Le Miroir, een hele fijne camping, waar we graag hadden willen dineren, maar helaas waren ze voor die avond volgeboekt. Leon vond het ook leuk, er was een speeltuin en hij had een veldje naast de camper om te voetballen :)

B43763E8-5AD8-4690-A075-7DD589FB2E74

Op 17 juni rijden we door het glooiende landschap van de Jura naar camping ‘Verte Rive’ in de Haute-Saône, waar een Belgisch echtpaar sinds 2 jaar eigenaar van is. Leon noemt ze Bob en Wendy, ze waren namelijk aan het klussen in een huisje tegenover onze camper :)

Op 18 juni rijden we via de Route National naar camping Epinal. Onderweg doen we boodschappen en maken we op goed geluk een uitstapje van de route om te lunchen in het dorpje Baudoncourt. Goede gok, er is 1 grote parkeerplek met een mooie speeltuin en picknick bankjes.

We hebben besloten om geen foto van de campingplek te maken. Het is niet om aan te gluren! De omgeving laten we voor wat het is, morgen trekken we verder.

1. Theo:
    19 juni 2018
    Vanaf Kroatië ben ik even het spoor bijster geraakt mede door allerlei andere dingetjes die ook nog gedaan moesten worden . Maar nu heb ik er eens een hele avond voor uitgetrokken om even bij te spijkeren en dat tot groot genoegen . Prachtige reis tot dusver met prachtige foto's .