Op naar de kust

29 mei 2018 - Vada, Italië

... maar helaas zonder koffie, de cafetiere is grondig door Leon afgewassen...

We hebben een mooie route naar de kust, Toscaanse vergezichten, U-bochten, oude stadjes en we passeren ook het plaatsje Volterra. Hoewel Leon wakker is, besluiten we toch maar door te rijden.

Hierdoor zijn we al vroeg op onze nieuwe ‘oude bekende’ camping, Molino a fuoco. Het vinden van een leuk rustig plekje valt niet mee, onze camper blijkt net iets te groot voor het plekje dat we in gedachten hadden. Gelukkig maar, want Martijn spot dan een super plekje waar net een andere camper is weggereden. Zo. Raampjes open, luifeltje uit, oventje aan, broodje afbakken.. wat een heerlijkheid! Leon heeft tijdens de rit al een tukkie gedaan en zo gaan we na de lunch gelijk naar het strand.

Martijn en Leon spelen heerlijk in de golven en bouwen zandkastelen, Maayke ligt bijna te pitten, want dat 6 uur wakker was toch wel vroeg vanmorgen!

Na het strand gaan we langs de kinderdouche en Leon vindt de kleine kinder wc’tjes ook wel interessant. Wie weet!