En route!

15 juni 2018 - Faucon, Frankrijk

We hebben nog een nachtje aan ons verblijf vastgeplakt, het wordt super mooi weer en we gaan een dagje niksen aan het zwembad. We moeten voor dit nachtje alleen ergens anders staan, want ons huidige plekje is gereserveerd. Ach... het is geen moeite!

De volgende dag gaan we toch echt weer op pad. Met heel veel plezier en tevredenheid kijken we terug op de afgelopen week. Wel benieuwd op welke plekken we nog terechtkomen voordat we weer thuis zijn. Het voelt nu echt als de terugweg, ook al hebben we nog 2 weken voor de terugreis.

Mooi fort onderwegWijnveldenWijnvelden onderweg

De weg richting de Bollène en de A7 is mooi, maar zodra we de snelweg opdraaien is de relaxtheid weg. Wat veel verkeer en het waait hard, waardoor we nogal eens heen en weer schudden.

De uitgezochte camping is lastig te vinden en als we aankomen voelt het niet goed, we draaien om en tikken de dichtstbijzijnde camping in de TomTom. Daar vlakbij aangekomen zijn er nergens bordjes. We vragen het een local, aaaah, mais non, de camping is 2 jaar geleden opgedoekt... hmmm. Gelukkig zijn we dat hele smalle pad niet ingedraaid en rijden terug naar de doorgaande weg en parkeren bij een supermarkt. Wat is nu de dichtstbijzijnde camping die open is? Daar gaan we heen. Het blijkt een echte doortrekkers camping te zijn. Wij zijn vrij vroeg en staan aan het begin van de rij op het veld, vanaf half 3 komen er steeds campers en caravans om de hoek gereden en die worden allemaal keurig naast elkaar geplaatst. Saai, maar wel functioneel!

De volgende ochtend zijn wij de laatsten die uiteindelijk weer op pad gaan ...