Één week, één missie

11 juni 2018 - Faucon, Frankrijk

De hele week verblijven we op Camping de l’Ayguette. Vooraf hebben we deze camping gereserveerd, omdat dit een mooie uitvalsbasis is voor Henk en Martijn, want er gaat gefietst worden! Behalve een beklimming van de Mont Ventoux, staat er nog een mijlpaal op de agenda deze week; Leon zijn verjaardag!

De dagen zijn heerlijk, ‘s morgens maken Martijn en Henk ritjes in de omgeving op de racefiets, terwijl Maayke met Kathy en Leon zich op en rond de camping vermaken. Gelukkig is er een zwembad, want het is warm!

Op 11 juni is het groot feest, de avond ervoor hebben we de slingers en ballonnen opgehangen. Leon vindt het allemaal prachtig! Bij opa en oma in de caravan krijgt hij zijn kadootjes en na het ontbijt gaan we naar Vaison-la-Romaine, waar we het oude gedeelte bezoeken en naar de ruïne klimmen.

Ouwe meuk is leuk! En dat geldt zeker voor dit dorpje. Gelukkig zit er ook een patisserie, we willen natuurlijk wel taartjes voor Leon zijn verjaardag!

Prachtig uitzicht vanaf het fortVaison-la-Romaine oude fortTaartje :)

Als we terugkomen bij de caravan, staat er een kadootje van een meisje op de camping op tafel, te leuk toch! Na de lunch doet Leon zijn schoonheidsslaapje. De buurman komt nog langs om nog een kadootje te geven, autootjes! Leon is er blij mee.

Kadootje gekregen van een ander kindje op de camping, hoe lief!

Leon wilde graag pannenkoeken eten op zijn verjaardag, dat kan geregeld worden :)

Ook FaceTimen we nog met het thuisfront, hiep hiep hoera, Leon is 3 jaar!