Consdorf 7.5

11 augustus 2020 - Consdorf, Luxemburg

Vandaag zijn we iets later op pad, maar de kleine directeur heeft er al zin in. Hij weet nog wel een route die we nog niet hebben gelopen en sprint er vandoor de verkeerde kant op. In onze ogen dan, want we willen een gedeelte van de Mullertaltrail 2 lopen. Leon wil vooral de ingestorte weg zien, maar dat is ook niet die kant op.

0D08E54A-9699-4BC7-8B9D-9B1A93757CFA

Gelukkig zitten we al snel op het juiste pad en zien we weer mooie rotspartijen. Leon tikt bijna elke steen op het pad even aan, hij staat erop, of springt er overheen. Als je zijn stapjes toch eens zou tellen ...

2AA748AF-9D30-4457-A9AB-4FD3850409C7

Bij een mooie rots uitsparing eten en drinken we even wat. Leon spot een mooi pad naar boven. Het lijkt geen pad, maar Martijn gaat met hem mee.

1640E19B-F807-4C11-B848-8692F400461F

Het blijkt het ‘avonturenpad’ en samen hebben ze de grooste lol en ... er is een rotsspleet waar ze doorheen kunnen. Ondertussen zit Maayke te wachten tot de mannen weer beneden zijn. Dat duurt even, maar dan zijn ze er weer. Om even te vertellen dat ze weer terug gaan en dat het gewone pad er omheen loopt.
We komen elkaar in de rotsen tegen. Verrassing! Mooi toch!

Als we alle hoogtepunten van onze route hebben aangetikt, lopen we weer terug.

9284392B-F9D8-430D-8213-156FB5FEF7C9

Aan het einde van de route, wil Leon ‘zijn’ paadje toch nog even ontdekken. Martijn loopt met hem mee en zo plakken ze nog een extra rondje aan onze tocht van de dag. 7,5 km gelopen vandaag.

Het blijft verschrikkelijk heet en Leon zoekt verkoeling in de waskom 😂

Maayke haalt bij de lokale ‘buurtsuper’ nog wat te eten en drinken en zo is de dag weer voorbij.