We goan!

2 augustus 2020 - Angerlo, Nederland

De plannen om naar Zweden te gaan, vervielen al vrij snel in de Corona tijd. Tijd zat voor nieuwe plannen, maar wat zou wel, of niet kunnen?

Code geel, oranje of rood ... overal is wel wat aan de hand, weet je wat, we blijven gewoon in Nederland! We besluiten een camping vlakbij Kokkie te reserveren. Lekker klein, niets te doen. Prima begin van onze vakantie! Na een snelle rit, met een tukkende kleine directeur op de bank, komen we aan op camping Mietvelder in Angerlo.

Er zijn wat kleine Speeltoestellen, maar ook een molshoop. Waar hebben we dit eerder gezien? Lekker graven in het zonnetje. We fietsen nog even naar Doesburg, zoeken een speeltuin op en halen een ijsje in de ijssalon. Tevreden keren we weer terug naar de camper.

4037FC86-AB63-4A6F-8D85-2A6530F5B002CDB5C825-7B6A-4296-A351-795BBC7FBEF7725BB8CB-81A6-4CD2-88B3-FFC7FAA7D896
beginstand km; 92.872

1. Paps:
    2 augustus 2020
    Heerlijk vakantie. Doesburg is een leuk plaatsje! De molshoop is vast al verplaatst.
  2. Quirina:
    2 augustus 2020
    Waahaha! Wat leuk; reisverhalen uot eigen land! En dat met prachtweer komende week. Geniet! X