Siena

28 mei 2018 - Siena, Italië

Een bus met een aquarium in het raamSiena stond al lange tijd op ons verlanglijstje om te bekijken en vandaag is het zo ver!

Met het OV gaan we naar de stad. Het is een heel bijzondere bus, want in het raam zit een aquarium... niet echt de nieuwste bus zeg maar!

Siena zelf is prachtig, hoewel de beleving van de stad met Leon erbij toch anders is. Die draaimolen hadden we anders nooit gevonden natuurlijk :)

Duomo van SienaDe duomo gaan we in als opeens de rij kort is geworden, wat een mooie schilderingen allemaal. Leon wil dat ook wel even van dichtbij bekijken en stapt zo over het touwtje heen... Ho! Toevallig spreekt dan ook net de omroeper in monotoon Engels dat de flits niet mag worden gebruikt en ook dat je niet over de touwtjes mag stappen. Leon schrikt zich een hoedje. Mooi, dat doet hij dus geen tweede keer!

Hèt plein

De bus die in 1x terug rijdt naar de camping gaat pas rond 16.00terug, dat vinden we een beetje laat en nemen een bus die in het dorpje ervoor stopt. Mag Leon op papa’s nek zitten. Feest!