Umleitung

21 juni 2018 - Berdorf, Luxemburg

Na een stevig ontbijt en een bakkie koffie gaan we ervoor. Vanaf de camping lopen we richting de trail en lopen een mooi stuk door het bos, tot we bij een amfitheater komen en een natuurlijke rots overkapping. Mooi :) als we de weg willen vervolgen, hangt er een lint... deze route is blijkbaar ook afgesloten. We lopen een stukje terug en volgen een ander pad, maar dat is minder spectaculair. Als we een bankje tegenkomen nemen we een broodje en via het dorpje lopen we terug.

Welke route zullen we volgen?Mooie route gekozenRoute barréeOnderweg naar Berdorf

Lang leve social media, zo kregen wij de tip om de trail aan andere kant van Berdorf verder te lopen. Als Leon wakker is, pakken we de rugzak en lopen nog een stukje. Daar krijgen we geen spijt van! Hoewel ook hier een stuk is afgezet, kunnen we wel bij een punt de kloof in. WoW... echt super mooi! Leon zit lekker bij Martijn in de rugzak en kletst honderduit. Als we even later bij de weg aankomen die gedeeltelijk is weggespoeld vindt hij dat erg spannend. Nu kan namelijk ook de camper daar niet overheen rijden. Wij begrijpen na het zien van deze ravage wel dat deze weg nog wel een jaar dicht is...

Umleitung, gelukkig kunnen we wel een stukje terug lopenUitzicht!Afgesloten weg

We zijn rond 18.00 weer terug op de camping, Leon heeft een eind in de rugzak gezeten, dus die wil even in de speeltuin. Hoppa graven maar!