Leibertingen - Lingerhahn (375 km)

17 augustus 2023 - Lingerhahn, Duitsland

We gaan kilometers autobahn vreten vandaag! Voor de zekerheid hebben we voor Leon extra Power Rangers afleveringen gedownload 😄

We vertrekken rond kwart voor 10.

We rijden richting Tütlingen, voor wat boodschappen en tanken voordat we de snelweg opdraaien.

Onderweg zijn wat Baustelle en Stau natuurlijk, op één stuk na, rijdt het gelukkig allemaal goed door.

Rond half 4 rijden we camping Am Mühlenteich op. Prima planning, zelfs nog iets eerder dan gedacht.

Wat een heerlijk kitscherige spullen staan er overal, de Biergarten en receptie zijn echt geweldig.

De mevrouw van de camping loopt met ons mee naar een veld dat later een soort doortrekveld blijkt. Maar prima, want we staan in het gras, er is een speeltuin, een natuur zwembad en warme douches.

Die douches is wel echt briljant old school 🫣 een groene douchebak, hier en daar een douchegordijntje en prachtig groene wastafels. Waar vind je dat nog!

En de zon schijnt ☀️ prima laatste camping middag zo.