Klaar voor de start...

7 mei 2019 - Božanov, Tsjechië

Onze plannen zijn gewijzigd, we gaan nog iets oostelijker. Tenminste... als de camper wil starten 😳

En zo wijzigen onze plannen binnen een ochtend nog een keer! Als de campingman de camper heeft aangeslingerd met de startkabels, willen we eerst een uur rijden voordat we stoppen om de boodschappen te doen. Door het hele gedoetje zijn we ook iets later vertrokken dan we bedacht hadden. Adrspach slaan we over, er moet immers nog iets overblijven mochten we ooit nog eens in deze hoek komen 😁

Na het boodschappen doen start ie gelukkig, maar niet zo soepel als anders. We rijden naar Camping Bozanov, met Nederlandse eigenaren. Daar zullen we even bekijken wat te doen.

De camping is perfect voor ons, we hebben een plekje bijna in de speeltuin...

De volgende dag is het Maaykes feestdag en als kadootje krijgt ze ... een nieuwe startaccu! Nooit geweten dat dat op het verlanglijstje stond 😂

Met de lijnbus gaan we vandaag naar Broumov, lekker lunchen bij Hotel Veba. We krijgen heeeeel veeel patatjes bij de steak en als Leon eigenlijk niet wil stoppen met eten, omdat hij het zo lekker vindt, vragen we een doggybag.

In het stadje is een leuk parkje met een speeltuin en de huizen zijn leuk gekleurd.

De oudste houten kerk van Tsjechië hebben we niet gevonden, maar ook niet echt naar gezocht. Leon vindt het wel weer mooi geweest en oogt moe. In de bus leeft hij langzaam op en eenmaal op de camping springt hij als herboren de rest van de middag op de trampoline 🤪

‘s Avonds genieten we van een rood wijntje met allerlei kaasjes, happy birthday!

Smulluhhhh!

1. Quirina:
    10 mei 2019
    Haha! En dan toch niet 'af'! En met kaas en wijn is je verjaardag daar toch goed gevierd!
    Volgend jaar weer een keer thuis?! X
  2. Juul:
    11 mei 2019
    Hai, ik ben weer bij. Leuk om hier ook te lezen wat jullie op je verjaardag hebben gedaan!😄
    Groet, Juul