Prachovské Skály

2 mei 2019 - Kněžnice, Tsjechië

De zon schijnt als we wakker worden, de vogeltjes fluiten... lekker hoor en dat al om 6 uur ‘s morgens. Zo heb je nog eens wat aan je dag!

Na het ontbijt rijden we naar Prachovské Skály, we sluiten gek genoeg aan in de file voor de parkeerplaats. Wij krijgen een mooie plek bij de bussen toegewezen, voor 200 Kuruna’s. We kopen een entreekaartje en Leon mag gratis mee. Het is duidelijk dat Leon weer fit is, hij rent over de paden, wil alle rood/witte bewegwijzeringsvlaggetjes aantikken, bouwt torens van stenen en draaft de trappen op terwijl hij mensen aan alle kanten inhaalt. Gelukkig houdt Martijn hem makkelijk bij en helpt hem bij de hogere klimpartijen.

De omgeving is supermooi, maar wel erg druk.

Leon had voordat we het park ingingen de zandbak gezien. Uiteraard was de beloning dat hij daar even mocht spelen zodra we de rode, groene en daarna ook de gele route hadden gedaan. Er waren gravers, shovels en een kraan in de zandbak, wat een topspeelplek!

Als we in de camper terug naar de camping zitten, valt Leon in slaap. Eenmaal op de camping tukt hij lekker verder in bed.

Vanavond eten we voor het eerst deze reis buiten in het zonnetje, heerlijk!