3x niks in Buzancy

18 augustus 2020 - Buzancy, Frankrijk

‘s Morgens maken we een wandelingetje bij de camping. De bordjes beloven iets met bevers, maar helaas geen bevers of beverdam gezien. Dit tot groot ongenoegen van de kleine directeur die wel een Bernard de Bever wenste te spotten.

DA7A52BC-7EBB-4900-9C62-3FC564A26C21C5AC6E51-737F-4A0C-8E91-8FD4D7EA082A02890A8C-58CD-4BBB-B7C9-FCA3D8CB81AB

De rest van de middag lummelen we op de camping en wordt er druk geplonst in het zwemmeertje.

06C5E33C-9B23-4D49-A70E-6743EFB67BA2

Als we weer terug zijn op ons plekkie, rijdt Leon wat rondjes op zijn fiets. Opgewonden komt hij verslag uitbrengen. Iets met pizza en mannen met koksmutsen op. Tsja, lekker eten is wel aan ons besteed, dus even kijken wat hij tijdens zijn tocht heeft ontdekt. Het blijkt een mobiele pizzakar! Leon is niet te houden en wil het liefst NU een pizza. Maayke informeert tot hoe laat de pizzamannen er zijn, want om nou om half 5 al te eten ... De beste man antwoordt dat hij er tot half 9 is, maar dat hij al veel bestellingen heeft. Gauw een foto van de uitgebreide kaart maken en even een keuze maken. Want in pizza heeft inmiddels iedereen wel trek!

Er is in het afbakschema nog een plekje om 17.50 voor onze pizza’s.
Très bien 👌