Nog één dagje en dan ...

19 augustus 2020 - Buzancy, Frankrijk

We plakken er nog één nachtje aan vast. We fietsen het rondje van ca 17 km nog een keer, maar eerst nog even het afval wegbrengen. En daar gebeurt het... knul zijn eerste wespensteek 😕

AA47CD4D-A4F2-4BD4-89A7-39D8A27E7EF2
We gaan even terug naar de camper om er een spulletje op te doen. Gelukkig heeft de wesp niet al te veel gif ingespoten en kunnen we met wat een nog wat na-snikkend mannetje achterop toch op pad.
Gelukkig hoor ik, als we langs de koeien fietsen, gewoon geloei vanuit het stoeltje achterop. Knul is weer blij en geniet van het tochtje!

444FCEAE-49FF-481E-B58D-02C7AEFDE2BF

‘s Middags liggen we weer lekker in het zwemmeertje.
‘s Avonds wil knul nog eventjes fietsen ... Maar wat een pech... Hij slipt en gaat onderuit 😕

Het is mooi geweest voor vandaag. We zetten lekker Bassie & Adriaan aan, daarna tijd voor zijn bedje voordat er nog meer ongelukken gebeuren!

3DCF2586-F9DC-43E6-B6C1-5B3162BA810DWij doen nog een roseetje onder de luifel als knul slaapt. Prima!