Au-revoir

18 augustus 2022 - Esneux, België

We halen ‘s morgens nog wat verse geitenkaas bij de boer en rekenen de stroom af voordat we de kat uitzwaaien 🙃

De geiten blijven blijkbaar binnen als het een beetje regent.

Maar wow! Wat een topplek was dit!

En dan nu… Op naar België! We nemen de binnendoor wegen, die ons prima bevallen. Behalve als er opeens route barree staat. Blijkbaar hebben we een ‘deviation’ gemist 🤓 en Google maps kende de afsluiting niet. Gelukkig navigeert Martijn ons via een leuke route weer op een andere weg, die ook richting België is 👌

Leon doezelt weg en we besluiten pas te lunchen als hij wakker wordt, zal je net zien dat hij een mastertuk maakt en hij pas vlak voor de grens wakker wordt 🙈

We lunchen dus in België, waar de wegen soms echt bedroevend slecht zijn en we af en toe zelfs voor de camperbanden vrezen!

We lunchen op een P waar geen P staat en besluiten daarna gewoon de snelweg te nemen. Leon zingt al liedjes dat hij bijna thuis is, dus lekker opschieten vindt hij wel prima en de binnenwegen hebben we hier eigenlijk wel gezien. Gevoeld eigenlijk meer!

En dan komen we aan op camping Les Murets, in Hony-Esneux. We hebben de grootste plek gereserveerd, daar passen we prima op met de camper! Wel het prijzigste stekkie tot nu toe (en er is geeneens een zwembad aldus Leon🙈)

‘s Middags gaan we nog even de rivier de Ourthe verleggen, want dat hoort als je camping aan de rivier ligt 😃 en het allermooiste was een ijsvogeltje dat nog even langs kwam vliegen!

En ‘s avonds bij het afwassen worden we voor t eerst niet vreemd aangekeken dat we al klaar zijn met eten, maar is t gewoon druk bij de afwasbakken 😂 jahoor, we zijn bijna thuis!

Vanavond een Frans wijntje met geitenkaas dan maar? 😋

1. Kathy:
    18 augustus 2022
    En zo zit jullie vakantie er al weer bijna op. Nog een klein stukje naar huis 😊