Bergie op, bergie af ….

12 augustus 2022 - La Grave, Frankrijk

12 augustus

Martijn is al vroeg op. Vandaag wordt er 21 km gerend. Berg op en berg af!

Leon en ik doen rustig aan, dus als Martijn rond 11.00 op de camping komt, hebben wij al gevoetbald, getennist, de campingklusjes gedaan en liggen we nèt in het zwembad. Komt dat even goed uit! Martijn neemt een snelle douche om daarna nog wat haaien op te duiken 😎👍🏽

De rest van de middag luieren en kuieren we wat rond…

13 augustus

Op Martijn zijn ren-rondje, had hij gezien dat er tussen La Grave en Villar-d’Arêne een mooi wandelpad loopt, met wat watervallen en ander vermaak dat de kleine directeur wel aan zou staan. Dus daar gingen we! Leuk pad, met schrikdraad waar je onderdoor moest, watervallen en een regelrechte hartverzakking toen Leon langs een afgrond liep, maar gelukkig keurig het touwtje vast hield dat aan de bergwand hing.

Prachtig uitzicht over de wild stromende rivier en watervallen, dat wel!

In het dorpje vullen we onze waterflessen bij de fontein en keren weer om. Leon wordt het begin stuk door Martijn gedragen. Hij heeft zere voeten 😕

Gelukkig kan hij daarna wel weer zelf verder.

Voldaan komen we daarna weer bij de camper. Tijd voor een duik in het zwembad!