Bucheben - Bergmoment (Martijn 10 🏃‍♂️⛰️)

13 augustus 2023 - Bucheben, Oostenrijk

Martijn gaat ‘s morgens vroeg rennen en komt precies terug als de broodjes worden bezorgd. Timing! Tijd voor ontbijt! Daarna gaan Leon en Maayke zwemmen, trampoline springen met Rintje en Hammie, beetje rommelenopdecampingdagje 😎

Ook mag Leon met de drone van de buurman vliegen. Geweldig toch!

0358ff42-de51-428e-8351-a4649a67030645a6d99d-f305-419a-9e93-9a6f19d52e80

‘s Middags lopen we nog naar het winkeltje voor een ijsje voor Leon. Daarna is het tijd voor nog meer springen op de trampoline en zwemmen en ohja … ook nog een plek voor morgen vinden … maar dat is me wat 🤨

Alles vol. Uiteindelijk vinden we er eentje waar je niet kan reserveren. Morgen bellen zodra de receptie open is of er plek is.

‘s Avonds maken we een heerlijk vuurtje,  de buren en even later ook de eigenaren van Bergmoment schuiven nog even aan. Mooie verhalen over hun start op deze prachtige plek 2 jaar geleden.

Als Leon naar bed is, zitten we nog even voor de camper en we zien allemaal

vallende sterren ⭐️ wat een topdag!