Van Hoogstraten via Luik en Luik naar Luxemburg 🇱🇺

2 augustus 2022 - Stauseegemeinde, Luxemburg

Leon is lekker aan het spelen met Ocean, als wij toch echt willen vertrekken!

Vandaag hebben we een leuke rit naar Luxemburg op het programma staan. Het is zondag en de snelweg is lekker leeg, we rijden via Hasselt en een extra toertje door Luik naar onze bestemming.

Op de camping Um Bierg rijden we direct door naar de gereserveerde plek, nummer 78. Mooi aan de rand en als je staat kijk je zo een eind weg over de Wiese richting Luxemburg stad.

We checken in en … op naar het zwembad!! Het water is een beetje opgewarmd door de zon. Leon is gelukkig en haalt allemaal trucs uit.

Later die middag doen we het nog even dunnetjes over. Wim Hoff is trots op ons denk ik 🥶

‘s Avonds genieten Martijn en ik van ons uitzicht. Daar wil Leon ook van profiteren (hij kan natuurlijk niet slapen 😅)

Wel lastig om een nieuwe bestemming te vinden als er geen 3G of WiFi op je plek is 🤓

Morgen maar definitief beslissen!