3 landentournee

2 augustus 2022 - Lachaussée, Frankrijk

Leon wil nog wel even zwemmen, maar het water is wel echt heel koud als er nog geen zon op is geweest!
Rond half 11 rijden we de camping af. Op pad naar onze vanmorgen bedachte nieuwe bestemming.

Vanaf de camping in Luxemburg rijden we zo België weer in. We komen door Martelange, wel 10 tankstations op een rij. Daar moet je getankt hebben blijkbaar, dus dat doen wij ook. 1.816 is de diesel literprijs. Wellicht heeft dat er iets mee te maken 😅

We hebben een rustige rit door de weidse Franse graanvelden. Soms wel heel smal die weg!

Boodschappen gedaan en daarna door naar Lachaussée. Een plek die we in 2018 via France Passion hebben aangedaan en erg blij mee waren.

Als we aankomen staan er al 2 Zweedse campers, wij hebben nog net een laatste mooie plek met uitzicht over het meer.

Zoek de verschillen! 2018 en 2022 :)

AA51A386-2773-434A-BA90-D80CB3B82C32E112C4BB-4AF5-43F2-8A42-D5B783671F15

Met Leon zijn we over het terrein geweest, maar de ganzen en konijnen lijken er niet meer te zijn. Wel de verrekijker en het vogelspothuisje.

Bij het winkeltje halen we nog wat produits locaux. Dat wordt smullen vanavond 🧀

’s Avonds worden we getrakteerd op een prachtige zonsondergang en een concert van vogeltjes en springende karpers 😁

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Quirina:
    2 augustus 2022
    Haha! Wat grappig; paar centimeter gegroeid in een paar jaartjes, verder zijn zelfs de wolken hetzelfde :-)