Zwemmen!

4 augustus 2022 - Plombières-les-Bains, Frankrijk

2 augustus

Wat een fijn plekje is dit toch … we ontbijten met het gekwaak van eenden en ruimen rustig onze boel op. Leon en ik spotten met onze verrekijkers nog ooievaars in een boom 😁

We bellen naar de beoogde camping in Langres, maar die blijkt vol. Even zoeken naar een andere! We vinden er eentje, ongeveer 170 km verderop. Prima afstand, niet te groot, er is een zwembad en … niet geheel onbelangrijk, er is plek 👍🏽

Het is Maaykes rijdag vandaag. We vermijden zoveel mogelijk de snel- en tolweg en rijden lekker landelijk richting Toul (van die kathedraal, die we alleen vanuit de verte zien), rijden om Nancy heen en onderweg doen we nog wat boodschappen.

Het is lekker warm vandaag en we zijn blij als we op de camping aankomen. Martijn zet de elektra erop, ramen open en nog meer van die campingklusjes, terwijl Leon en Maayke alvast het zwembad induiken.

Als we ‘s avonds met een kaasje en een wijntje de dag doornemen, besluiten we een dagje aan deze camping vastste plakken. Niet omdat het uitzicht zo mooi is, maar wel omdat knul heel blij is met het zwembad en hier ook een dagje extra wil blijven.

Dat wordt zwemmen morgen!!

3 augustus

En gezwommen hebben we … zodra de zwembadstofzuiger uit het zwembad is, ligt Leon er al in!

Om deze luie dag te completeren, bestellen we ‘s avonds een pizza als avondeten. Heerlijk!