Kollersee -Leibertingen 261 km

31 juli 2023 - Leibertingen, Duitsland

Na een goede douche en ons eerste ontbijt, gaan Leon en Maayke op pad … de bestelde broodjes halen! Tsja, om half 9 kunnen die pas worden opgehaald. Beetje laat hè voor ons 🙈

Dus doen we een lekker bakkie koffie met een vers croissantje. Na de koffie ruimen we de boel weer op en in en gaan op pad.

We volgen het laatste stukje van de 61, hebben een kleine file om de 6 op te komen, tikken de 8 aan en zitten dan op de 81, bingo!! Leon wil heel graag bij de Mac lunchen. Heeft hij even geluk … rond lunchtijd zien we een paar gele bogen! En het is vakantie… vooruit dan maar!

Een Pokemon happy meal later zit er een heel blij mannetje in de camper. Ennnn… na de lunch mag hij de power rangers kijken. Dubbel feest!!

We hebben nog wat wegwerkzaamheden en wat traag verkeer, verder rijden we prima door 👌 en zo rijden we begin van de middag Campinggarten Leibertingen binnen. Leon en Maayke kleden zich snel om, want er kan gezwommen worden! Er is een mooi natuurbad, beetje fris is het wel, maar er drijft geen ijs in!

IMG_2082 IMG_2087

Martijn en Leon gaan later op de dag nog een keer zwemmen, heerlijk plekje!

B124E064-77BD-4DE8-8604-1857C7BFDA13