Krk (klinkers vergeten schat?!)

29 april 2018 - Stara Baška, Kroatië

Als de camper weer is opgeruimd, Leon de afwas heeft gedaan en Henk en Pauline ons plekje aan het water hebben geclaimd, is het voor ons weer tijd om verder te trekken. Op naar het eiland Krk!

Het wordt bijna saai... maar wat hebben we weer een mooie route om te rijden :) onderweg komen we nog wat kraampjes met olijfolie tegen. We stoppen bij één kraampje, want we kunnen wel weer een flesje gebruiken.

Rond 14.00 komen we aan op Camp Skrila, in Stara Baska, maar niet voordat we een Heule steile helling zijn afgereden... we kiezen voor plekje nummer 48, met zeezicht. Want dat verveelt ons nooit :)

Na de lunch lopen we naar het kiezelstrandje. Lekker even afkoelen in het water en er moet natuurlijk ook gegraven worden.

Wat een gemoedelijk sfeertje hangt op (deze kant van) de camping. Heel anders dan de vorige! Als Leon op bed ligt en de zon onder gaat bekijkt Martijn de route die hij morgen gaat rennen. Maayke is een nieuw boek gestart, dus daar kan mooi verder in gelezen worden. Ontspannen!

Olijfolie standSteile weg richting de campingZonsondergang aan de andere kant van de berg

De volgende ochtend gaat Martijn rennend de berg op, vanaf de top stuurt hij mooie foto’s! Leon en Maayke rommelen in en om de camper en doen het “huishouden”. Relaxdagje!

Afwas doen met zeezicht :)

1. Kokkie Prins:
    11 mei 2018
    En dat verveelt nooit, mij als meelezer/kijker ook niet!
    Bedankt voor her delen 😍
  2. NIenke Griffioen:
    11 mei 2018
    Heerlijk aan het meegenieten met jullie avonturen. Nu weer in Krk! ms jll! Ks Nnk