Valkanela, altijd wat te doen!

28 april 2018 - Vrsar, Kroatië

Als we aan ons ontbijt zitten arriveren de eerste buren, niet veel later is ook de plek naast ons bezet. Aha, ok... dat belooft wat!

Op deze Koningsdag hebben we Leon zijn oranje shirt aangetrokken, we zien verder weinig (geen eigenlijk) Nederlanders. Wel veel Slovenen, die hebben een lang weekend vrij blijkbaar.

We doen niet zoveel deze dag, beetje spelen, lezen en om de luiheid te voeren halen we ‘ s avonds pizza’s.  Wederom een prachtige zonsondergang!

OranjeKijk nou ... wat nemen die mensen nou allemaal mee?Theetje met een zonsondergang

De volgende dag fietsen we naar Vrsar. Een dorpje vlakbij met smalle straatjes met leuke huisjes op een helling en een haven met bootjes. In de haven zit ook een ijssalon, alleen maar winnaars in dit dorp!

Leuke huisjes in Vrsarijs!Uitzicht, hee... ligt daar de camping?Kerkje van Vrsar bovenop de heuvelSjokken door Vrsar

‘ s Middags doet Leon lekker een tukkie, fietst Maayke nog naar Fontana en wordt er weer keihard geluierd. Als Leon wakker is, gaan we naar het vandaag geopende zwembad. Het ziet er allemaal keurig uit, het kinderbad is groot, Leon kan zelf op de glijbaan en er zijn nog wat diepere baden om echt helemaal koppie onder te gaan. En dan.... heeeee! Een bekend dak komt voorbij gereden! Kijk! De camper van opa Henk en oma Pauline! Dat komt goed uit, want wij vonden het toch al tijd om het bad uit te gaan, maar daar was de kleine directeur het niet mee eens. Totdat opa en oma’s camper natuurlijk voorbij kwam, want toen wilde hij wel heel snel naar de camper toe (gedragen worden 😏)

We hebben een mooie avond samen, wisselen onze ervaringen uit en proosten op onze avonturen en... een prachtige zonsondergang, alweer!

Waterpret!Glijbaan!Mooiiiii die zonsondergang!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade