Längenfeld-Umhausen (24 km 🚲)

8 augustus 2023 - Längenfeld, Oostenrijk

Strak blauwe lucht als we wakker worden. Tijd voor wat actie! We gaan vandaag op de fiets naar de watervallen in Umhausen. We vinden al snel een top lunch plekje en fietsen daarna verder. Er zit wel een klim (en afdaling!) in van de buitencategorie, maar verder prima te doen 💪🏔️

De watervallen zijn fantastisch! Maayke komt tot platform 2, de mannen gaan door naar de hoogste top. Ze nemen hiervoor de hangbrug en open trappen.

Dapper hoor!!

Terugweg hebben we de afdaling nu dus als klim… ehhhhhh… even bikkelen! Gelukkig moedigt Leon aan vanaf zijn zitje achterop 🥳

Niemand heeft hier trouwens een mountainbike zonder accu. Martijn is een soort bezienswaardigheid 😂 Daar past Maayke wel lekker bij met een stadsfiets met Leon achterop 😎

Vlakbij de camping is ook nog een fitness in de buitenlucht. Daar moeten we natuurlijk even stoppen! Het is wel duidelijk dat Leon achterop zat, er moest nog wat energie uit 😁

en als afsluiter … pizza!!