Nüziders-Längenfeld (120 km)

7 augustus 2023 - Längenfeld, Oostenrijk

Rond half 11 rijden we van de camping af, eerst even langs de Spar voor wat boodschappen. Daarna rijden we richting Längenfeld. De Vorarlbergtunnel is gesloten, daarom moeten we over de pas. Daardoor hebben we eigenlijk gewoon een heel erg mooie rit! Er is vannacht sneeuw gevallen boven de 2000 meter, dat kan je mooi zien liggen op de bergtoppen. Ook vallen er veel watervalletjes naar beneden en rijden we soms door de wolken. Blijft mooi!

Rond 14.00 komen we aan op camping Ötztal. Even inchecken, pasjes voor het sanitair gebouw, armbandjes voor het zwembad. Alles weer geregeld.

De plek waar we staan is niet zo bijzonder, maar we zien vanaf ons plekkie wel een waterval op de berg.

Martijn en Leon verkennen de omgeving en Maayke regelt wat praktische zaken.

We hebben vandaag ook voor het eerst het luifeltje uitgedraaid. Vindt Leon zo gezellig staan 😅

Het sanitairblok ziet eruit alsof het een soort badhuis is, heel mooi gemaakt allemaal.