Plitvice deel 40

7 mei 2018 - Nationaal park Plitvicemeren, Kroatië

En dan is het zover, Maayke 40 jaar! Deze heuglijke dag vieren we met zn tweeën in het Plitvice park. Als Leon in de camper bij opa Henk en oma Pauline een filmpje kijkt, zwaaien wij gauw gedag.

Met het mooie weer in het vooruitzicht, is het vandaag nog drukker met mensen, maar de uitzichten zijn weer geweldig. Nu de kleine directeur niet mee is, lopen we sneller en nemen meer tijd om foto’s te maken. We lopen in het begin dezelfde route als gister, maar voordat we de boot op gaan nemen we een bakkie en een verjaardagsappelflapiets. Lekker hoor! Daarna lopen we kriskras door het park, genieten van de watervallen en verwonderen ons ook over de mensen die er lopen 😂

Rond 16.00 zijn we weer terug bij de parkeerplaats, tijd om naar opa, oma en Leon te gaan. Gedurende de dag hadden we al wat leuke foto’s gekregen, zij hebben zich vandaag ook prima vermaakt!

Na een klein borreltje en een typische rookkaas, gaan we naar het campingrestaurant. Geen hoogvlieger die chef-kok, maar dit deed niets af aan de gezelligheid! Leon proostte mooi mee met zijn appelsap in een wijnglas, wat vindt hij dat mooi!

Als Maayke dan ook nog ‘s avonds via FaceTime allemaal vriendjes en vriendinnetjes ziet die op het strand proostten op haar verjaardag, is de dag helemaal geslaagd 😁

Wat een geluk om deze dag zo met elkaar te kunnen vieren!

We waren niet alleen....Watervallen