Verhuisd op hetzelfde adres

6 augustus 2020 - Roermond, Nederland

We hebben 2 nachtjes bijgeboekt, maar helaas kunnen we niet op dezelfde plek blijven staan. We verkassen een rijtje fruitbomen naar achter. Plek 3 is ons nieuwe thuis. Op deze camping mag je laat uit checken, heerlijk natuurlijk... maar niet als je heel graag op pad wil, want het belooft subtropisch heet te worden vandaag!

Als we eenmaal staan, lunchen we nog even en gaan dan op pad naar de Asseltse plassen. Voor alle andere zwemgelegenheden ‘in de buurt’ moeten tickets worden gekocht & zijn inmiddels uitverkocht. Voor de zekerheid kopen we wel alvast tickets voor morgen bij een grotere zwemplaats.

61243ED2-46C1-4EB1-A0C6-5A164484D57D

Het is even schakelen voor ons verwende strandgangers.... Dit is wel even anders! Maar goed, er is water. De kleine directeur vindt daar ook wat van en zet, ondanks de hitte, nog geen teen in het water. Helaas is er geen ondeugende mol die een hoopje zand heeft achtergelaten, dus de paar gravers die we mee hadden staren ons aan. Na een uurtje houden we het, ondanks een mooi plekje bij een boom voor de schaduw, voor gezien.

B9242C38-71F8-4F34-AE64-14AAB7092FE7

Eenmaal terug op de camping, spelen we een paar spelletjes voor de camper en drentelen we wat rond. Maar dan steekt onze buurman tot onze grote verbazing een joint op... Ik vind daar van alles van en heb vervolgens heel irritante kinderliedjes aangezet op ons boxje. Kinderachtig, maar het voelde toch goed 😈

1. Kokkie:
    7 augustus 2020
    Haha!
  2. Quirina:
    9 augustus 2020
    Wahaha! Wat een heerlijke reactie :-)