Change of plans

15 augustus 2021 - Hobro, Denemarken

Door de aanhoudende harde westenwind en slecht weer voorspellingen, wijzigen we ons plan. We besluiten niet via de kust verder noordwaarts te trekken, maar gelijk richting de oostkust te gaan. Even het hele land doorkruisen van west naar oost!

We rijden over de binnenwegen, het is rustig op de weg en we genieten van de uitzichten. Leon kijkt liever ‘s middags naar een filmpje.

Rond half 3 komen we aan op Camping Bramslev Bakker, vlakbij Hobro.

Een vriendelijke heer checkt ons in (zoek een plekje uit, ik kom later wel langs om te kijken waar jullie staan), geeft de code van het toiletgebouw en wenst ons een mooi verblijf.

Ontspannen.

Zou je denken …

We zetten de camper neer, Maayke fietst naar de winkel voor boodschappen, Leon rent een keer of 30 heen en weer, voetballen, naar beneden naar het fjord, schapen tellen, stuk over de dijk lopen, lekker eten maken, afwassen, was gedraaid & in de droger…

‘s Avonds, als de kleine directeur achterin ligt te snurken, tikt de regen zachtjes op het dak. Wij zitten lekker warm binnen, zonder wind, ontspannen en met een rood wijntje. Goed plan, cheers!

1. Kokkie:
    16 augustus 2021