Op de seconde af

17 augustus 2021 - Hobro, Denemarken

We doen rustig aan in de ochtend, maar dan bedenken Leon en Martijn dat ze naar beneden naar het fjord en de schapen gaan kijken. Dat lijkt Maayke ook wel wat. Hop schoenen aan en gaan.

4 km en 25 trappen (volgens het Garmin horloge), wat koe-geloei en ren-wedstrijdjes verder, zijn we weer terug bij de camper. De lucht is aardig donker en als we de camper inspringen en Martijn de deur dicht doet, begint het precies te regenen.

Wat een timing! Op de seconde af, droog binnen. Het houdt alleen vervolgens niet op met regenen. Martijn heeft wel zin in een loopje door de regen. Leon wil wel een hut bouwen in de camper. Maayke blijft liever bij Leon 😌 zo brengen we de middag heerlijk door. Terwijl het ondertussen blijft regenen. Als Martijn terug komt, blijken we inmiddels op een campingplek met privé zwembad te staan. Gelukkig is het precies tijdens het koken (curry) droog en komt de afwas ook nog net droog over. Dan barst de bui los, terwijl wij voor de tweede keer, precies de camper instappen. Wat een super timing!

De rest van de avond en nacht blijft het regenen. Als dat maar goed komt morgenochtend…

1. Paps:
    17 augustus 2021
    Spannend!!!
  2. Kokkie:
    18 augustus 2021
    Ik ben benieuwd!
  3. Quirina:
    18 augustus 2021
    En anders kan je de regen de afwas laten doen! :-)