Dag Pag!

12 mei 2018 - Starigrad, Kroatië

We hebben heerlijke dagen op Pag gehad, maar zin om weer verder te gaan!

Snoeihard genieten in de zee en op het kiezelstrandjeOndergaande zon, dit keer zonder de was (Pag)Waterschoentjes :)Wordfeud met Kokkie :)

We rijden eerst naar een soort Sligro, waar ze ook gieters verkopen! Yes eindelijk hebben we weer een gieter!

We halen met gemak de boot van half 12. We zettten de camper in de rij en kopen een ticket. Leon vindt het prachtig op de boot. Eenmaal weer op het vaste land, valt hij al snel in slaap. Moe van alle indrukken.

Het is stralend weer en de kustweg is prachtig, we rijden naar Kamp Plantaza in de omgeving van Starigrad. We hebben een mooie plek aan zee. Als we buiten de tafel dekken, horen we opeens een donder.... hmmm... Gauw de bordjes maar weer naar binnen! Goede zet, want even later regent het als een malle met onweer erbij. Er komen zelfs hagelstenen ter grootte van knikkers naar beneden. Na de lunch spelen we maar binnen. Ook leuk, maar toch wel prettig dat we met het avondeten weer lekker buiten zitten en kunnen genieten van een mooie zonsondergang 😎

In de rij voor de overtochtHet autodekOvertochtOvertochtmooi onderwegMooie camping aan zee, gauw naar buiten als het weer droog is!I like!