Via Zadar in de Relax-modus

13 mei 2018 - Općina Pakoštane, Kroatië

Terwijl Martijn de camper klaar maakt voor vertrek, spelen Leon en Maayke in de speeltuin en bij de zee. We gaan naar Zadar, de eerste Parking die we inslaan blijkt een verrassing te hebben. Vol met mooi aangeklede mensen die naar een commune zijn geweest, maar wat hebben ze chaotisch door elkaar geparkeerd. Martijn krijg je niet gek, die keert gewoon de camper. Er wil nog een Kroaat rechts passeren, maar die zit in de dode hoek van de camperspiegels, dus die wacht maar even :)

De volgende Parking is super groot en lekker leeg. Keuzestress, waar zet je m dan neer? Aan het einde van de parkeersessie blijkt het ook nog gratis te zijn, je moet dan wel even op de SOS knop drukken en zeggen dat de slagboom niet open gaat :)

Zadar zelf is mooi, we zien niet zo heel veel, maar pakken de highlights mee. Zoals een bakkertje :) een plein waar je overheen kan rennen, een zonnecel waar je op kan staan, het zee-orgel, een haventje, het park en vergeet ook niet de speeltuin op de boulevard!

Vanaf Zadar is het maar een klein stukje rijden naar de camping, Leon slaapt al voordat we de parkeerplaats afrijden. De uitgezochte camping is in werkelijkheid verschrikkelijk en we rijden door. Camping Relax, dat spreekt ons wel aan!

Op de camping zijn maar een paar plaatsen, er staat 1 andere camper. We krijgen een sleutel van het sanitairgebouw en het hek naar het strandje. Wat een heerlijkheid, we hebben het kleine strandje voor ons alleen! Even helemaal niks....

Nog even met steentjes spelen voordat we naar Zadar vertrekkenOnderweg naar ZadarOnderweg naar ZadarOnderweg naar ZadarOuwe meuk is leuk in Zadar