Op naar de kust

16 mei 2018 - Stobrec, Kroatië

Onze vroege vogel heeft er zin in vandaag! Rond half 6 horen we al zachtjes ‘mama, mama...’ nou ja, lekker vroeg zijn we dan ook klaar om weer te vertrekken en laten de donkere wolken achter in de bergen. We rijden eerst naar Sibenik, waar we weer op dezelfde plek parkeren. Dit keer om de supermarkt te bezoeken. Het blijkt een mega supermarkt, met ook allemaal leuke autootjes voor de deur. Leon is in de wolken, wat is dit voor leuke winkel! Het kost ons dan ook enige overredingskracht om hem mee te krijgen 😏

We laten de donkere wolken in de bergen achter ons

Langs de kust hebben we weer prachtige uitzichten, maar naarmate we dichter bij Split komen, wordt het steeds drukker op de weg. We zien vandaag evenveel auto’s als de afgelopen 3 weken bij elkaar zo ongeveer!

Aan de kust schijnt de zon :)Als we geluk hebben eten we varkenshaas vanavond :)Schitterende plaatjes onderweg naar SplitKon niet kiezen...De kust wordt drukker naarmate we Split naderen

Als we bij camping Stobrec aankomen bij Split, is er gelukkig nog een plekje vrij en er is een speeltuin. Wat kan het leven toch eenvoudig en mooi zijn!

Bezoek op de camping!Speciaal voor Pauline 😂Niet te hachelen deze vino. Ik heb de score teruggebracht naar 2.8