Veel in Velenje

16 april 2018 - Velenje, Slovenië

Begin van de middag komen we aan op Camping Jezero in Velenje. De man van de mini-zoo had zijn wenkbrauwen opgetrokken toen we vertelden dat Velenje onze eindbestemming van de dag zou zijn. Tsja, het sanitair van de camping is oud, de eigenaar lijkt liever met zijn café gasten aan een tafeltje te kletsen, maarrrrr... vanmiddag komen ook Henk en Pauline hier naar toe!! Dus we zetten de camper vrolijk neer, rollen de stroomkabel uit en zetten het luifeltje uit.

Tijdens het inchecken komen ze precies aanrijden! Leon is helemaal door het dolle, opa Henk en oma Pauline willen vast nog wel 10 rondjes over de camping fietsen :)

Dat klopt! En tussendoor kletsen we lekker bij, want het is toch wel bijzonder om elkaar hier te treffen. Na het eten en de afwas begint het te spetteren, na de koffie gaan Henk en Pauline naar hun eigen camper. Volgens Leon staat hun camper wel in de weg om het onweer en de ‘beste flitsen’ goed te kunnen zien ... Haha! Tot morgen!